close
Hoe kom je aan klantenreacties?

Aanbevelingen en klanten reactie’s zijn vandaag de dag super belangrijk. Ongemerkt laten bezoekers van je webshop zich beïnvloeden door de geplaatste klantenbeoordelingen bij een product.

Uit onderzoek is gebleken dat 7 op de 10 internet gebruikers beïnvloedbaar is door de reviews en reacties van onbekende internetgebruikers. Waarom zijn er dan nog zoveel webshops die geen gebruik maken van klanten reacties?

Zelf klanten reacties verzamelen?

Wanneer je zelf een klein beetje tijd in het verzamelen van klanten reactie’s stopt zul je zien dat je moeite wordt beloond. Het is helemaal niet zoveel werk om aan deze reactie’s te komen, dit kun je doormiddel van e-mail marketing allemaal geautomatiseerd laten verlopen. Wat je kunt doen is na de bestelling, klanten te vragen om een reactie achter te laten op je website of hun reactie op te laten sturen per mail. Wanneer je dit nog niet doet raad ik je zeker aan om er direct mee te gaan beginnen, je laat gegarandeerd omzet liggen!

Product

review

Ik heb een voorbeeld voor je gemaakt die je per e-mail kunt opsturen naar je klant.

Beste ,

Bedankt voor je bestelling bij ….. Je hebt deze nu een tijdje in huis en we zijn benieuwd wat je van de artikel(en) vindt.

Schrijf een review. Help andere klanten met het maken van een keuze en vertel wat je van een artikel vindt. Voldoet het aan je verwachtingen? Wat vind je er goed aan en wat vind je minder goed?

Maak kans op € 50,- aan …cadeaubonnen

Als jouw review wordt verkozen tot Review van de Maand win je € 100,- aan ….. cadeaubonnen!
Daarnaast verloten we nog eens tien cadeaubonnen ter waarde van€ 25,- onder de beoordelingen. Dus hoe vaker je je mening geeft, hoe groter je winkans!

Webshop

review

Dit is een Webshop review voorbeeld, ook deze kun je per e-mail opsturen naar je klant.

Beste ,

Enige tijd geleden heb je een bestelling geplaatst bij …… We hopen dat je tevreden bent met je aankoop en dat wij aan je verwachtingen hebben voldaan.

We zijn benieuwd hoe je onze service en shop hebt ervaren. Daarom vragen wij je om via onderstaande link een korte beoordeling achter te laten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de gebruiksvriendelijkheid van de website, het assortiment en de levering. Het zal maar 1 minuut van je tijd in beslag nemen en je helpt ons om onze service te kunnen verbeteren. Bovendien maak je kans op een ……  cadeaubon t.w.v. € 50,-

Alvast bedankt voor je tijd en we zien je graag terug bij …..

Tags : feedbackklantenreview